FORD TRANSIT PODWOZIA POJEDYNCZA KABINA
Wywrotka, chłodnia, food truck czy zabudowa kurierska… Ford Transit podwozie z kabiną można łatwo i szybko zaadaptować do indywidualnych potrzeb najróżniejszych biznesów.
Pojedynczy rząd siedzeń pozwala maksymalnie wykorzystać przestrzeń ładunkową. Warto podkreślić, że każda wersja tego pojazdu – od L2 (krótki rozstaw osi) do L5 (bardzo długi rozstaw osi) – oparta jest na bazie solidnej, drabinowej konstrukcji ramy podwozia. Zapewnia to płaską, mocną podstawę do zbudowania. Maksymalny udźwig wynosi 2755 kg, dzięki czemu możesz zamienić Forda Transit podwozie z pojedynczą kabiną w dowolny pojazd.
Wytrzymały, niezawodny i wszechstronny. Ford Transit podwozie z pojedynczą kabiną został stworzony z myślą o spełnieniu indywidualnych wymagań Twojej firmy.
POZNAJ SZCZEGÓŁY
GNIAZDO 230V
Oprócz dwóch gniazd 12V do dyspozycji jest także opcjonalne gniazdo 230V o mocy 150 W umieszczone pomiędzy fotelem kierowcy a miejscem pasażera. Idealnie nadaje się do ładowania narzędzi, laptopów lub innych urządzeń bez konieczności stosowania przejściówek.
STWORZONY Z MYŚLĄ O CIĘŻKIEJ PRACY
Niezależnie od tego, którą wersję wybierzesz, gwarantujemy, że Ford Transit dobrze wykona swoją pracę. Na pewno pomoże w tym imponująca maksymalna ładowność – w wersji z napędem na tylne koła wynosi aż 2755 kg.
HAK HOLOWNICZY
Ford Transit Podwozie z kabiną oferuje doskonałe możliwości w zakresie ładowności oraz holowania. Wersje 350HD i 470 o dopuszczalnej masie całkowitej 7000 kg, ze wzmocnionym zawieszeniem, mogą holować przyczepę z hamulcem najazdowym o masie do 3,5 tony, wymagany silnik min. 170 KM.
5 TON DMC
Dzięki masie całkowitej pojazdu do 5 ton nowy Ford Transit podwozie zapewnia największą ładowność w swojej historii – z jego pomocą możesz przewieźć nawet do 2960 kg. Wyższa ładowność i masa całkowita sprawia, że wersja 5-tonowa jest idealnym rozwiązaniem dla cięższej zabudowy. A przy wszystkich dostępnych obecnie rozstawach osi (L2, L3, L4, L5) Ford Transit podwozie oferuje niespotykaną dotąd możliwą ilość modyfikacji, konwersji.
NOWOCZESNY SILNIK ECOBLUE
Nowy Ford Transit Podwozie z kabiną wyposażony jest w zaawansowane 2-litrowe silniki wysokoprężne Ford EcoBlue, które zapewniają wyjątkową wydajność. Są one również dostępny z silnikiem HDT (Heavy Duty Truck) oferującym jeszcze więcej mocy i większy moment obrotowy – to idealne rozwiązania dla każdego, kto planuje konwersje nadwozia o dużym ciężarze.
INTELIGENTNY NAPĘD NA WSZYSTKIE KOŁA
Lód, śnieg, błoto – gdziekolwiek zaprowadzi Cię Twój biznes, inteligentny napęd na cztery koła (AWD) zapewni Ci pewne prowadzenie. Błyskawicznie reaguje on na zmiany podłoża i automatycznie przekazuje odpowiednią ilość momentu obrotowego do tych kół, które mogą go najlepiej wykorzystać. Zapewnia to doskonałą przyczepność, kontrolę nad pojazdem i bezpieczny transport ładunku. Dzięki kompaktowym rozmiarom napędu AWD, nie musisz się obawiać o utratę ładowności, a Twój samochód nadal jest wszechstronnym pojazdem do zadań specjalnych.
ADAPTACYJNY TEMPOMAT
Inteligentny tempomat z inteligentnym ogranicznikiem prędkości odczytuje znaki drogowe, a następnie automatycznie dostosowuje szybkość pojazdu do obowiązujących ograniczeń. Co więcej, w momencie wykrycia przez czujnik radarowy innego pojazdu z przodu, system zmniejsza prędkość, aby zachować bezpieczny, wcześniej ustalony odstęp. Gdy droga znów będzie pusta, system przywróci ustawioną prędkość.
TORQUE VECTORING CONTROL
System poprawiający stabilność na zakrętach (Torque Vectoring Control) stale rozkłada moment obrotowy silnika pomiędzy przednie koła, dostosowując ich pracę do nawierzchni i warunków drogowych. Ten zaawansowany system reaguje 100 razy na sekundę, zapewniając precyzyjne prowadzenie i dobre trzymanie się drogi.
ASYSTENT PODMUCHÓW BOCZNYCH
System pomaga kierowcy utrzymać tor jazdy pojazdu podczas silnych bocznych podmuchów wiatru. Rozwiązanie to podwyższa zarówno poziom komfortu jak i bepieczeństwa.
SOLIDNA PODSTAWA DO KONWERSJI
Wytrzymała, płaska rama drabinowa Forda Transit Podwozie z kabiną stanowi idealną bazę dla różnych modyfikacji, konwersji. Warto podkreślić, że podwozie ma możliwość regulacji bez konieczności ingerencji w jego konstrukcję, a wyższy środek ciężkości daje pewność, że pojazd poradzi sobie nawet z dużymi wersjami nadwozia.